محصولات جديد و شيك

فروشگاه اينترنتي برليان

محصولات جديد و شيك

۲ بازديد

شارژر و نگهدارنده روميزي موبايل محصولي جديد و بسيار كاربردي مي باشد كه از آن مي توانيد بر روي ميز كار خود هم به عنوان يك شارژر موبايل استفاده كنيد و هم به عنوان يك هولدر رو ميزي.

قيمت : 29,000 تومان

سوئيشرت بافت مردانه Varan. اين سوئيشرت هاي راحت و خاص با طرحي جذاب  مطابق خواسته شما براي فصل عرضه شده اند تا روز هاي سرد سال را براي شما گرم و لذت بخش نمايند.

قيمت : 35,000 تومان

كاپشن ضد آب Classic.اين كاپشن هاي گرم و راحت با طرحي كلاسيك و ساده عرضه شده است كه در عين داشتن استايل سنگين و مناسب كاربردي ترين كاپشن مناسب فصل براي شما باشند.

قيمت : 59,000 تومان

ساعت مچي Bulbul مدل Ore. اين ساعت لاكچري به روز ترين انتخاب خاص پوشان مي باشد كه با طراحي ويژه و منحصر به فرد توجه همگان را در سراسر جهان جلب نموده است.

قيمت : 39,000 تومان

سوئيشرت بافت مردانه Oksen.اين سوئيشرت ها با كيفيتي فوق العاده و بافتي چشمگير مناسب فصل بوده و به صورت فري سايز براي افرادي با سايز لارج تا ايكس لارج ارائه شده اند.

قيمت : 35,000 تومان

نانو پد سفيد كننده دندان Ovan. اين محصول جديد و حيرت انگيز زردي و لك دندان هاي شما را بدون مراجعه به پزشك و بدون هيچ آسيبي به آن با استفاده از الياف نانو بر طرف مي نمايد.

قيمت : 28,000 تومان

تي شرت يقه ايستاده Alexander. اين تي شرت آستين بلند با يقه ايستاده عرضه شده است كه بسيار مناسب فصل بوده و با طراحي ويژه كه دارد توجه جوانان شيك پوش را به خود جلب نموده است...

قيمت : 39,000 تومان

 

بازي اورجينال PES 2018. انتظارها به پايان رسيد و سري جديد بازي پر طرفدار PES 2018  به بازار عرضه شد تا شما دوستداران بازي هاي رايانه اي از كيفيت بالاي سه بعدي آن لذت ببريد.
قيمت : 16,000 تومان

ست تي شرت و شلوار Lacoste. اين ست نفيس با رنگ مشكي و چاپ ورقي طلايي نماد برند معروف لاكوست از زيبايي خاصي بر خوردار است. اين محصول با كيفيت عالي به صورت فري سايز (مناسب L/XL) عرضه شده است.

قيمت : 59,000 تومان

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.